Prekių grąžinimo sąlygos

  • PREKIŲ GRĄŽINIMAS
    Šios grąžinimo taisyklės galioja perkant tik internetu, perkant fizinėje parduotuvėje, prekių grąžinimo taisyklės nurodytos čia.

    Prekėms, pirktoms internetinėje parduotuvėje, suteikiamas 14 kalendorinių dienų grąžinimo terminas nuo užsakymo pateikimo dienos. Per šį terminą pirkėjas turi teisę keisti arba grąžinti nedėvėtą avalynę, pateikus pirkimą įrodantį dokumentą. Dėvėta avalynė, dėl to, kad netiko dydis nekeičiama ir pinigai negrąžinami.

    Avalynė keitimui arba grąžinimui priimama tik švari ir tvarkinga. Praradus prekės įsigijimo dokumentą – avalynė nekeičiama ir negrąžinama. Grąžinimo atveju, pinigai, sumokėti už Jūsų įsigytą prekę, yra pervedami į Jūsų nurodytą sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo dienos.

    Prekių grąžinimas kai netinka, prekės dydis, spalva, modelis ar pan.:

    Kiekvienoje siuntoje rasite prekių grąžinimo atmintinę ir prekių gražinimo aktą.   

    Siuntos paruošimas:
    1. Užpildykite grąžinimo formą. Šią formą įdėkite į dėžutę kartu su grąžinama preke. Dėžutę tvarkingai užklijuokite. Saugokite prekės pakuotę nuo išorinių pažeidimų.

    2. Paruoštą siuntą grąžinti galite bet kuriuo jums patogiu būdu į nurodytą adresą:

    batų kalnas

    Šilutės pl.39a 

    LT- 94105 Klaipėda 

    Tel.+370 6878 3333

     

    Norint grąžinti prekę, paruoškite pakuotę pagal aukščiau pateiktą instrukciją. Jeigu grąžinamą prekę įpakuojate į internetinės parduotuvės maišą, būtinai nuimkite seną kortelę su adresu. Tvarkingai paruoštą siuntą pristatykite į Jums artimiausią siuntų tašką ar terminalą, nurodant, jog tolimesnis pristatymas turi būti atliekamas kurjeriu (paštomatas-kurjeris), arba tiesiogiai siuntą siųskite per kurjerį.

    Grąžinus prekę, už prekės pristatymą per kurjerius ar paštomatą sumokėti pinigai atgal nėra grąžinami.
    Prekės grąžinimą kurjeriu pirkėjas atlieka savo lėšomis, už kurį sumokėti pinigai atgal nėra grąžinami.  

     

    Prekių gražinimas kitais atvejais (neatitinka užsakymo, brokas ar pan.) susiekite kontaktais nurodytais čia.

     

    SVARBU: Grąžinama prekė negali būti dėvėta, sugadinta ar kaip nors kitaip pažeista. Prekė turi turėti visas originalias etiketes bei pakuotę. Tad rekomenduojame prekės pakuotę atidaryti atsargiai. Grąžinimai priimami tik užpildžius popierinę grąžinimo formą bei tinkamai paruošus siuntą.

     

    PERSPĖJAME, KAD:

    – apsiūti batai gali leisti vandenį;

    – batai odiniais padais nepritaikyti dėvėti drėgnu oru (rekomenduojame priklijuoti guminį puspadį);

    – natūralios odos vidpadžiai, spalvotas pamušalas ir įklotė gali dažyti kojines ar kojas; dėl aukštų gamintojų kokybės reikalavimų ir standartų, gamyboje naudojamų natūralių ir nekenksmingų medžiagų, kokybiška avalynė gali dažyti;

    – natūrali batų oda gali skirtis savo spalva ir struktūrą;

    TAI NĖRA GRĄŽINIMO PRIEŽASTIS

    PRIMENAME, KAD:

    Tinkamai prižiūrima ir avima avalynė ne tik ilgiau nenusidėvės, bet ir atrodys gražiai bei išliks kokybiška. Smulkius defektus siūlome Jums suremontuoti nemokamai 3 mėnesių laikotarpyje nuo prekės įsigijimo. Tokiu atveju reikia kreiptis į fizinę parduotuvę ir nurodyti pirkimo el.parduotuvėje užsakymo numerį.